Sunday 18 August 2013

Zaczynamy :D

    Cześć Wam wszystkim !!! Na samym początku chciałbym Wam podziękować za zainteresowanie moim blogiem :D. Musze tu zaznaczyć, że jest to mój debiut i skutki moich relacji mogą być różne. Przyznam, że trochę się boję ale kiedyś trzeba zrobić ten pierwszy krok. Mam jednak nadzieję, że treść moich wypowiedzi będzie czytelna i do zaakceptowania.
    Więc o czym tutaj będzie można przeczytać? Otóż postaram się przybliżyć realia codziennego życia w tym pięknym zakątku świata, który bez przesady można nazwać " Rajem na Ziemi "
Oczywiście wszystko zależy od punktu widzenia i potrzeb każdego z nas jednak dla mnie ten kraj to Raj :D.
Chciałbym zaznaczyć, że wszystkie zamieszczone tu zdjęcia jak i filmy są mojego autorstwa a, że jestem trochę fotografem - amatorem to czasami mogą się Wam nie spodobać i rozumiem to, będę się starał jednak aby zarówno jakość i treść były miłe dla oka. Obiecuję też, że co najmniej raz w tygodniu zamieszczę coś nowego. Więc co, zaczynamy ? Filipiny " Raj na Ziemi "